Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

 

"Το ροκ που αγαπάμε να μισούμε" την Πέμπτη 1.12.2005 στο μπαρ Carlos Gesualto

29/11/2005

Το ροκ που αγαπάμε να μισούμε…

Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2005 στο μπαρ Carlos Gesualto (Βενιζέλου 72, εντός στοάς, 10 το βράδυ) οι αναμνήσεις θα πλημμυρίσουν τις σκέψεις μας. Τραγούδια και συγκροτήματα που έχουν σημαδέψει τα νεανικά μας χρόνια θα ακουστούν μετά από καιρό σε έναν χώρο που είναι γνωστός για την ξεχωριστή μουσική του. Ξεχωριστή μουσική, όπως ήταν και αυτή του ελληνόφωνου ροκ. Ένα είδος που χαρακτήρισε μια ολόκληρη γενιά και που τα τελευταία χρόνια έχει παρεξηγηθεί ακόμα και από τους ίδιους τους πρώην φανατικούς του. Η εκμετάλλευση των εταιριών-κολοσσών βλέπεται...

Κι όμως. Το ελληνόφωνο ροκ ανέδειξε μερικά από τα πιο σημαντικά σχήματα της ελληνικής μουσικής γενικότερα και προσέφερε εξαιρετικά τραγούδια που έχουν μείνει πια ιστορικά. Τώρα, μάλιστα, που έχει κοπάσει ο κατακλυσμός από τις άνευ λόγου ασταμάτητες κυκλοφορίες βαρετών cd στα τέλη της δεκαετίας του 90, το ελληνόφωνο ροκ συνεχίζει να δίνει όμορφες δουλειές από συγκροτήματα που εξακολουθούν να έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες.

Σε αυτά τα σχήματα θα κινηθεί η βραδιά – ανάμνηση στο ελληνόφωνο ροκ. Μια βραδιά που θα λειτουργήσει, όμως, και ως υπενθύμιση ότι αυτός ο χώρος είναι ακόμα ζωντανός. Ότι αυτός ο χώρος έχει να δώσει πολλά ακόμα. Ελάτε να θυμηθούμε μαζί τα τραγούδια τα οποία αγαπήσαμε, με τα οποία μεγαλώσαμε, με τα οποία ίσως και να ονειρευτήκαμε ένα καλύτερο αύριο. Ελάτε να διαπιστώσουμε ότι το ελληνόφωνο ροκ είναι ακόμα εδώ…

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
Οι THE VEILS σε δωρεάν συναυλία στην ΚΑΒΑΛΑ!!!!
REWORKS FESTIVAL 2009. Το έως τώρα πρόγραμμα
Οι W.A.S.P. του θρυλικού Blackie Lawless για 2 βραδιές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι Καναδοί Do Make Say Think ον Οκτώβριο στην Αθήνα
7η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΖΑΖ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, 17–28 Σεπτεμβρίου στη Θεσ/νίκη
Η BEYONCE για πρώτη φορά στην Ελλάδα!
The Fiery Furnaces με καινούριο δίσκο
Και οι OASIS περνούν από γνωστές διαδρομές…Έφυγε από το group o Noel Gallaher.
Διαλύθηκε το εγγλέζικο συγκρότημα των The Rascals.
Δεύτερο μέρος του αφιερώματος στον συνθέτη Ιάννη Ξενάκη