Home
News
Foreign Office
Local
Ελληνική
Metal
Punk/hc/emo
Live
Συνεντεύξεις
Cinefreak
Θέατρο/χορός
Books, magz
Τι παίζει, που
Special
Aρθρα
Mp3s/Video
Atrakt-ed
Links
 
Αναζήτηση

Eminem. Just Lose It! Το βίντεο έρχεται τη Τρίτη!

5/10/2004

Eminem. Just Lose It! Το βίντεο έρχεται τη Τρίτη!

Ενώ το νέο τραγούδι του Eminem, “JustLoseIt” μπήκε σαν σίφουνας στα ραδιόφωνα όλου του κόσμου από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, αναμένεται το ντεμπούτο του βίντεο κλιπ την ερχόμενη Τρίτη! Το νέο video είναι στα πολύ τελευταία στάδια μοντάζ. Εν τω μεταξύ, ανακοινώθηκαν τα formats στα οποία θα κυκλοφορήσει το cdalbum του “Encore”, στις 15 Νοεμβρίου:

THE COLLECTOR’S BOX

· Special box με αφαιρούμενο καπάκι και ιδιαίτερο artwork.

· Encore CD

· Bonus CD (με τρία κομμάτια που δεν υπάρχουν στο album)

· 25 Κάρτες Φωτογραφικές (αντί για CD booklet) με στίχους στη πίσω πλευρά τους.

· Πολύ περιορισμένη έκδοση (μόνο 200,000 σε όλο τον κόσμο και άλλα τόσα στις ΗΠΑ)

THE DELUXE EDITION

· Εξαιρετικό jewel case κουτί

· Encore CD

· Bonus CD (ίδιο με το Collector’s Edition)

· CD Booklet

Κανονική κυκλοφορία

· Jewel case

· Encore CD

· CD Booklet

Ένα ακόμα τραγούδι, ανακοινώθηκε, ότι θα δοθεί στο ραδιόφωνο και τη τηλεόραση πριν τη κυκλοφορία του album, “Encore”. Πρόκειται για το “Mosh” το οποίο μιλάει στη νεολαία των ΗΠΑ και την καλεί να εκφράσει την άποψή της για τον αμερικάνο Πρόεδρο και να πάει να τη δείξει και στις εκλογές στις αρχές Νοεμβρίου! Οι στίχοι του κομματιού και η θεματολογία του αναμένεται να προκαλέσουν αίσθηση και πάλι! Το videoclip του “Mosh” θα είναι animated…

Δελτίο Τύπου

Δελτία Τύπου
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΚΑΣΟΣ, 6ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΛΥΡΑΣ 2009
Οι Band Of Holy Joy, οι Baby Woodrose, και οι Red Snapper στις νέες καλές συναυλίες της Alterground
GOGOL BORDELLO. Ξαναέρχονται, αυτή τη φορά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
και οι Willard Grant Conspiracy στην Ελλάδα
The Sonics live in Greece! Στις 6 Νοεμβρίου
Η VANESSA MAE ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ
Φεστιβάλ 7/8 στη Μεγαλη Παναγια Χαλκιδικης
οι GODFATHERS επιβεβαιώνουν νέο δίσκο το 2010! και παίζουν στο ιστορικό Garage του Λονδίνου!
1o Διεθνές Φεστιβάλ "Ιωλκός", 22 Ιουλίου - 10 Αυγούστου 2009, Πήλιο
Οι πρώτες ανακοινώσεις για τις συναυλίες της Alterground. Στόχος και το φθηνό εισιτήριο!